piątek, 2 marca 2012

Nowość w Dorée :)

No hej, dzisiaj odkryłam (sama z siebie) nowość w sklepie Dorée.
Jest to sklep z farbami do włosów. Kolory są śliczne :)


Bardzo podoba mi się kolor bordowy - szósty od rzędu na górze :)
Jakoś mi tak w nim ładnie! Bardzo mi się podoba :)

Oprócz tego nawiązuję do poprzedniego tematu, a dokładniej nowość w sklepie BASICS. Chodzi mi o to, że chciałam jak najlepiej dobrać coś do moich czarnych balerinek. Stwierdziłam, że nie będę głupia, więc zaczęłam szukać jakiejś ślicznej czarnej bluzki w sklepach "sławnych" na SD. Jednakże nic w nich nie znalazłam! Żadnych ładnych, tanich i pasujących bluzek w tych sławnych sklepach! Powędrowałam więc niechętnie do BASICS'A. Nie miałam nadziei na znalezienie  czegokolwiek, ale gdy zaszłam na następną stronę w sklepie zobaczyłam śliczną czarną bluzkę z krótkim rękawkiem! No normalnie byłam tak zdziwiona, bo myślałam, że to sklep dla ... Dla takich co nie mają kasy x D Wydałam chyba ok. 43 Starmonet na taką ładną bluzkę!

Ale poda wydawaniem Starmonet wydałam także prawdziwe pieniądze na kilka potrzebnych rzeczy :)
A mianowicie kupiłam sobie:

  • Peeling truskawkowy Nivea (nie wiem skąd xD)
  • Szampon Garnier
  • Odżywkę do włosów Pantene
  • Żel pod prysznic Avon
  • Pastę do zębów Elmex... x D 
To tyle na dzisiaj :)
Papapapaaa :*

Dylan

Brak komentarzy:

Belle_Dylan

Belle_Dylan
Stardoll.com