poniedziałek, 27 lutego 2012

Dżem Dobry x D

Hej . Jestem Belle_Dylan na Stardoll . Prowadzę tego bloga specjalnie dla was :)
Postanowiłam pisać tu nowości, różne oferty oraz darmówki czy nowe kolekcje .

Oprócz porad na Stardoll będę pisała porady w życiu rzeczywistym związanym z kosmetykami, peelingiem, zakupami, ciuchami itd. Oczywiście będzie to zależało od czasu jaki sobie zagospodaruję na laptopa oraz przyjemności kosmetyczne :)
Zapraszam serdecznie do czytania .





Na początek - Nowość w sklepie BASICS .
Całkiem nowe rzeczy, które zajęły miejsce tych starych . Jest teraz duży wybór bardzo fajnych i pasujących rzeczy . Mi się to bardzo podoba, ponieważ nie mam dużo SD oraz nie jestem SS . Smuci mnie to :C
No w każdym bądź razie sama polecam BASICS, bo naprawdę fajne i tanie rzeczy można znaleźć :)


Dzięki za przeczytanie oraz uwagę :)

Belle_Dylan ( Albo po prostu Dylan )

Brak komentarzy:

Belle_Dylan

Belle_Dylan
Stardoll.com