wtorek, 27 marca 2012

Zdjęcia i sposób na suche dłonie ;)

No hej znowu :)
Dzisiaj sobie zrobiłam kilka zdjęć na Stardoll, ale są one w pewien sposób wyjątkowe ... xD
Robiłam je w Salonie Piękności oraz używałam różnych rzeczy dla SS, żeby były bardziej przyciągające :)
Efekty moim zdaniem są wspaniałe, ale to do was należy opinia. Oczywiście cała sesja została samotnie wykonana przeze mnie. Będziecie mogli zobaczyć co potrafię stworzyć :)
Kliknij przeczytaj więcej

Oczywiście taka mała galeria zamieszczona jest również w mojej prezentacji :)
A oto zdjęcia :



Podobają się ? Troszkę się namęczyłam nad nimi ...

Ale może coś jeszcze, co wy na to ?

Sposób na suche i zmarznięte dłonie zimą . Sposób ściągnęłam z innego bloga ... Za co przepraszam ... Jednak pomimo tego, skorzystałam z "przepisu" i wszystko co potrzebne również sprawdzałam . Więc jest też moja inwencja w ten ... No w ten "przepis"

Zobaczcie go sami :

Oto co będziemy potrzebować;
-2 średnie miseczki
-Zwykła śmietana ok. 200ml
-1 szklanka zwykłego cukru
-Pół szklanki oleju
-2 woreczki śniadaniowe
-cienkie bawełniane rękawiczki
-Krem do rąk
A więc krok pierwszy do jednej z miseczek wlewamy ok. 200 ml zwykłej śmietany, moczymy w niej ręce oraz paznokcie z 10 min. to zmiękczy skórę i dobrze nawilży paznokcie. Następnie delikatnie zmywamy śmietanę letnią wodą i wycieramy ręcznikiem.

W drugiej miseczce przygotowujemy peeling, wsypujemy 1 szklankę cukru oraz wlewamy pół szklanki oleju, wszystko dokładnie mieszamy. Nakładamy peeling na dłonie i wcieramy go ruchami krągłymi przez 5 min, dla lepszego efektu możemy włożyć dłonie do woreczków śniadaniowych i przeczekać kolejne 5 min. Ten peeling sprawi że nasze dłonie będą gładkie,dobrze oczyszczone i świeże.

Ostatni krok naszego zabiegu jest chyba najprostszy, przed pójściem spać wystarczy nałożyć dość grubą warstwę waszego ulubionego kremu do rąk, choć można nawet użyć zwykłego kremu np. NIVEA. Na to założyć cienkie bawełniane rękawiczki i iść spać. Rano wasze ręce powinny być gładkie jak nigdy!

Mam nadzieję, że się przydało, i że skorzystacie :) Piszcie w komach co o tym sądzicie, bo wiem, że nie każdemu się ten sposób spodoba i nie każdemu przypasuje do gustu :)
Ja sama wypróbowałam i jestem pewna, że u was zadziała tak samo perfekcyjnie jak u mnie ;P

No dobra, to chyba na tyle. Jeśli macie pytania, wątpliwości, jakieś tematy na posty czy cuś xD Piszcie w komentarzach lub na chacie (gdy będę dostępna oczywiście).

Więc czekam cierpliwie na propozycje :) 
Może coś związane z blogiem ... Jakieś propozycje na nagłówek lub gadżety ... No, czekam :)

Dylan

PS: Moja dolka na SD to ArbuzeczeQ

Zapraszajcie ArbuzeczeQ

Brak komentarzy:

Belle_Dylan

Belle_Dylan
Stardoll.com